Kan veel water drinken zorgen dat je stopt/mindert met roken?

een week geleden
Pieterke
een week geleden
Probeer het eens uit dan weet je het.
TurfGraver
een week geleden
Nee. Tenzij je water gaat drinken i.p.v. roken.
Ritsuka
een week geleden
(Nicotine)kauwgom word vaak gebruikt

Antwoorden (1)

Uw nieren hebben water nodig om nicotine en andere afvalproducten uit te scheiden. Als u zin hebt in een sigaret, kan water drinken u over het moment heen helpen. Water zorgt voor een andere smaak in uw mond. De behoefte aan een sigaret kan daardoor minder worden.
een week geleden